Tuesday 15 August 2017

Eenvoudige Trading Stelsel Wat Werk


Wie anders wil volg 'n bewese Stock Trading System Soos gesien op Barrons: Die Elektroniese Investor 11/27 / 10. 100 gratis weergawe van hierdie webblad is hier beskikbaar Doen Jy wil 'n Trading System wat konsekwent geld maak Selfs in 2008 en 2015 toe almal geld verloor Wil jy sien hoe maklik dit is om te volg 'n Trading System Dont spandeer meer as 10 minute per dag vir verhandeling. Al wat jy hoef is 'n eenvoudige, doeltreffende en doelmatige Stock Trading System. Blik op die maklik om te verstaan ​​mark neiging SIGNAL bladsy Kies nuwe aandele vir jou portefeulje as die tendens het verander toe ons use geldbestuur reëls Hier is 'n blik op ons benadering met behulp van 'n portefeulje met 10 ETF's: 2015: 15.1 gemiddelde wins 2014: 43,7 gemiddelde wins 2013: 40.4 gemiddelde wins 2012: 33.7 gemiddelde wins Hoekom is dit handel stelsel verskillende deur ons eie werklike handel ervaring opgedoen deur twee dekades van die ontwikkeling van effektiewe belegging strategieë, het ons 'n baie eenvoudige en onvergelykbare handel stelsel wat is maklik om te ontwikkel volg en wat resultate BEWYS sedert weve ten volle die resultate op hierdie webwerf gepubliseer: sedert 2006. Ons het in-diepte kennis in die hantering van die Amerikaanse aandelemark deur alle vorme van ekonomiese siklusse - resessie, inflasie, groei, gestabiliseer, aggressiewe en sywaarts. Wat ook al plaasgevind het in die mark, het ons deurgemaak het en daarin geslaag. Eerder as om te vul ons webwerf met die algemeen nutteloos tegniese terme en codes, het ons 'n gebruikers vriendelike benadering tot ons handel stelsel bied ontwikkel. Ons bied eenvoudige en sinvolle rigtings waardeur jy 'n handel stelsel wat werk met jou vir nou en in die toekoms kan volg. Opsies Natuurlik, een opsie wat beskikbaar is in hierdie dag en ouderdom is te meld vir 'n duur kursus in te belê, handel en tendens wat volg sal kos meer as 2000. Maar selfs deur deel te neem in so 'n program, jy sal steeds nie 'n doeltreffende en effektiewe beleggingstrategie en voorraad handel stelsel in plek. Jy sal nog steeds vind jouself spandeer 'n buitensporige bedrag van die tyd die hantering van voorraad belegging kwessies. Op die ou end, kan jy uiteindelik verloor geld deur jou beleggingstrategie. In die finale analise, 'n bona fide en goeie handel stelsel is nie iets wat maklik is om te leer, wat nog te sê om te bemeester. Met dit gesê en verstaan, kan ons webwerf jou help om voordeel uit jou beleggings in beide die kort en langtermyn. Met meer as twintig jaar ondervinding in die veld, bied ons 'n handel stelsel wat werk Stock Markte is af wat regtig omgee, as jy 'n stelsel wat jou uit die groot mark swaai wat gebeur as ons praat (2016) hou Dont volg enigiets blindelings natuurlik, maar jy het tot jou beskikking 'n kragtige tol te afswaaie in jou portefeulje te vermy. Voordele MyTradingSystem is ontwerp as gevolg van die talle versoeke van kollegas en vriende wat belangstel in die handel in die VSA aandelemark is. Ons het besluit dat die tyd vir ons gekom het om ons ervaring en kundigheid met mense soos jy, wat 'n eenvoudige handel stelsel wil deel. Ons bied nie finansiële beplanning of geld bestuur dienste. niemand wettiglik kan doen - ons kan nie waarborg oor hoe goed jy doen op die aandelemark in die toekoms te maak. Ons het egter 'n ongeëwenaarde kundigheid in die tendens volgende ontwikkel en nou kan jy toegang tot hierdie uitgebreide kennis van handel stelsels wat werk om jou beleggingstrategie onderste lyn te verbeter. Ons is trots op ons vertoning behaal oor die jare, en ons bewese handel stelsel gee jou die vermiste voorsprong bo die res van aandelemark players. The aandelemark is 'n groot plek om 'n klomp geld te verdien. En ek wil geld maak deur eenvoudige-beurs. Jy ook, reg Dit isnt ingewikkeld om hierdie doel te bereik. Dit isnt vuurpyl wetenskap. Ek het dit gedoen. Jy kan dit ook doen. My naam is Richard Koza en Ive verhandel aandele aanlyn sedert 2001. Ek gebou het, gebruik en getoets verskillende handel strategieë. Ek nagegaan baie aanwysers. En uiteindelik het ek gevind dat die regte oplossing, wat gebaseer is op 'n woord eenvoudig. So, ek gebruik eenvoudige handel strategieë, en ek het minder stres en meer wins. Sukses van my eenvoudige-beurs ook het my toegelaat om geld te verdien sonder die behoefte om werknemer van 'n maatskappy te wees. My handel is my eie maatskappy. Ek kan handel en geld maak uit enige plek in die wêreld waar ek kan toegang tot die Internet. En ek kon 'n baie tyd spandeer met my familie plaas op in 'n vervelige kantoor omgewing. Ek het ook opgemerk dat die deel van my idees, ontleed en eenvoudige strategieë met ander help my om uit te vind die beste voorraad haal baie makliker. Tik jou e-pos hieronder om jou cheat sheet nab: 5 bewese stappe om beplanning amp voordeel uit-beurs Privaatheidsbeleid: Ons haat spam en belowe om jou e-pos adres veilig te hou. 5 bewese stappe om skaafwerk en Profit uit jou-beurs Dit is presies dieselfde stappe wat ek gebruik om handel te dryf aandelemark elke dag en week. Jy kan dit gebruik vir elke handel styl wat jy gebruik: swaai handel, posisie handel en selfs die dag handel. Gimme hierdie gratis cheat sheet Wat mense sê oor hierdie bladsye Ek wou net sê dankie vir al die raad en onderrig wat jy aanbied. jy doen 'n uitstekende werk, jy mense help, en jy het alle rede trots op jou werk te wees. Dankie vir die verskaffing van hierdie gratis kundige advies. Ek het die dag handel vir 'n paar maande nou en nog nie gevind nie die konsekwentheid. Ek leer baie dinge, maar op 'n stadium sou ek graag meer van 'n eenvoudige strategie leer. Ek hou die opstel van my strategie tussen die gebruik van verskeie tydskale en probeer uit verskillende bewegende gemiddeldes. Dankie. Julie Anne. Verenigde State van Amerika jou webwerf is gepak vol fantastiese handel inligting. Daar is so baie nuttige inligting en sy baie maklik om te lees en notoverly tegniese. Ek wou net sê dankie vir al die raad en onderrig wat jy aanbied. jy doen 'n uitstekende werk, is jy om mense te help, en jy het alle rede trots op jou work. WHAT te wees, is super eenvoudige BOT Super Simple robot sluit in 'n motor handel stelsel wat werklik seine genereer en voer die ambagte outomaties. Die Bot is geskep deur 'n span van professionele binêre opsies handelaars wat in die binêre opsies mark getoets en probeer baie algoritmes en strategieë vir verhandeling totdat hulle in staat was om te kom met 'n stelsel wat wen byna 90 van die tyd Super Simple bot is regtig 'n outomatiese binêre opsies handel sagteware elke handelaar het te gebruik op 'n daaglikse basis. Sy naam Super Simple Bot didnt net kom per ongeluk, die gevolg van sy blote eenvoud en ongelooflike oorwinning koers Hier is die wonderlike eienskappe van die robot: 100 Real outomatiese handel sagteware 89,7 Gemiddelde Wen Tempo Baie maklik om te gebruik: Geen vorige kennis wat nodig is gratis demo rekening Hoe die robot WorksSimple handel stelsel (wat werk) Mark van Helios outomatiese handel hier. Ek wil graag 'n paar van die dinge wat ek geleer het, terwyl die werk as hoof stelsels ontwikkelaar by Helios deel. Tydens my loopbaan, eers as 'n handelaar en dan later 'n ontwikkelaar Ek het 'n groot aantal winsgewende stelsels ontwikkel en hopelik kan ek slaag op iets nuttig om ander hier. Ek het gedink ek sou 'n reeks van poste hier doen, ondersoek 'n aantal gewilde handel idees en toets hulle om te sien of hulle werklik werk, en as hulle dit doen, hoe goed hulle presteer. Daar is so baie handel wysheid beskikbaar in boeke en kursusse, maar ongelukkig baie min van dié eintlik wys wat werk en wat nie die geval is deur die toets van die handel konsep in 'n objektiewe manier. Na die beskrywing van en die toets van 'n handel stelsel, in die volgende post ek dan gaan om te sien of die stelsel in enige manier kan tweaked om dit selfs meer winsgewend te maak. Die klassieke dubbele bewegende gemiddelde crossover stelsel. Daar is 'n paar handelaars wat oor hierdie eenvoudige en klassieke tendens volgende metode havent kom. 'N Handelsmerk is 'n inisiatief wanneer 'n korter termyn bewegende gemiddelde (die vinnige MA) kruisies bo / onder 'n stadiger bewegende gemiddelde (die stadige MA). 'N Lang handel is 'n inisiatief van die volgende oop na die vinnige MA kruisies die stadige MA aan die onderstebo, en 'n kort handel is 'n inisiatief van die volgende oop wanneer die vinnige MA kruisies die stadige MA aan die negatiewe kant. Ons gaan hierdie stelsel te toets op 'n daaglikse bars van die euro / dollar munt paar. Ons datastel gaan vanaf 1998 tot 2010. Ons vinnige MA gaan 'n 13 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde, terwyl ons lang MA gaan 'n 21 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde wees. In hierdie variasie van die stelsel, gaan ons altyd in die mark. Met ander woorde, wanneer 'n teenoorgestelde sein kom ons gaan ons huidige handel verlaat en keer nie (byvoorbeeld, het ons 'n lang posisie en dan kry ons 'n MA crossover om die downside - ons dan ons lang posisie verlaat en ons gaan kort ). Op hierdie stadium is ons nie van plan om 'n beskermende stop verlies of wins teiken gebruik. Stelsel Resultate: Die stelsel gegenereer 98 ambagte, waarvan 33 was wenners en 65 was verloorders. Die wen / verlies-verhouding was dus 0,34 maar omdat die wenners aansienlik groter as die verloorders was, die stelsel gegenereer 65109 in winste. Terwyl dit is minder as die helfte so winsgewend as die Helios handel stelsels, dit is nie sleg nie en ons kan sien dat die MA crossover gebruik kan word as 'n soliede basis vir 'n goeie. Laastens, die maksimum drawdown vir hierdie stelsel was 20472, wat is belangrik om te weet as ons wil hê dat die stelsel in die toekoms handel. In die volgende pos, gaan ek 'n paar stop verliese en / of wins teikens te voeg om te sien of ons die prestasie van hierdie basiese stelsel kan verbeter. Daarbenewens gaan ek speel met die optimalisering van die bewegende gemiddelde lengtes om te sien of dit 'n groot invloed op die stelsel prestasie. Tot volgende keer, Mark Rose Re: Simple handel stelsel (wat werk) Ek sien jy hoof van stelselontwikkeling. Hoeveel is daar in daardie departement twintig 503000000 Jy klink mooi gesogte my wêreld se voorste STIRs kletskamer - www. propboards - registreer, kliek dan op chat. Moenie laat die gebrek aan poste op die forum sit jy af - die aksie gebeur in die kletskamer. Gemik op die plaaslike bevolking, maar verskansingsfondse, makelaars (insluitend IDBs), mark makers, en 'n paar groterige amateurs is almal verteenwoordig. Wanneer sy stil, geskerts word aangemoedig en enigiets gaan. Geen oorlas verspreiding meerderes tevrede te stel. Iemand anders welkom. 21 Maart 2011, 22:41 geword Maart 2011 Re: Simple handel stelsel (wat werk) Oorspronklik gepos deur arabianights Ek sien julle hoof van stelselontwikkeling. Hoeveel is daar in daardie departement twintig 503000000 Jy klink mooi gesogte my Dankie vir jou vriendelike woorde. Ons is 'n klein span, maar ongelukkig is dit havent het om die drie miljoen merk nie, maar sal jou laat weet wanneer ons dit doen Mark RoseSimple handel strategieë 8211 Die 2X Binne Dag Strategie Don8217t Maak eenvoudige handel strategieë ingewikkeld gedink dat baie handelaars konsekwent obsessief oor wil sê hoe om eenvoudige handel strategieë wat die laagste risiko en die hoogste beloning bied skep. Ek kan verband hou met hierdie, want ek gebruik om te gaan deur middel van hierdie tipe van denke proses myself 'n paar jaar gelede. Ek het altyd gedink oor hoe om my risiko te verminder en my wins potensiaal te verhoog en it8217s nie iets that8217s altyd maklik om te doen. Op 'n dag deur toeval, ek het gestruikel oor 'n handels patroon wat my toegelaat het om die mark te betree met 'n baie lae risiko, terwyl die handhawing van die vermoë om aansienlik baat. Wat ek graag die beste oor hierdie metode was die sterk momentum wat volg nadat die inskrywing sein geaktiveer. Hierdie strategie werk met aandele, termynkontrakte, kommoditeite en Forex in die geval dat jy enige van hierdie markte handel te dryf. Die 2X Binne Dag Strategie kan verminder Risiko Byna Hierdie strategie is baie maklik om te vind op OHLC grafiek en I8217m seker na hierdie handleiding sal jy geen probleem hê om 'n paar voorbeelde jouself. Die eerste ding wat jy nodig het is 'n sterk tendens gaan óf op of af. Enigiemand wat my tutoriale volg of wat ingeskryf is in die kursusse weet I8217m 'n groot voorstander van die gang met die huidige mark neiging. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe die voorraad in hierdie voorbeeld sterk trending. Jy wil om seker te maak dat jy goed trending markte te vind, sodat jou kans vermy om gestop uit is aansienlik verminder en jou wins potensiaal is aansienlik toegeneem. Maak seker dat jy altyd die tendens op 'n daaglikse Charts Die 2X Binne Dag Stel Up Sodra jy die tendens moet jy die werklike opstel te identifiseer. Die 2X binnekant dag is 'n keël vorm patroon wat twee binne dae het binnekant van mekaar. Ek ontwikkel hierdie opgestel om dae te vind binne 'n tendens wanneer die mark vertraag aansienlik en neem 'n blaaskans van wisselvalligheid. Dit bied my die geleentheid tydens 'n stil tydperk te betree voordat wisselvalligheid optel weer. Ek ook kyk na die feit dat daar geen laer laagtepunte gemaak en prys aksie was in staat om in stand te hou in die vorige lae toon voortgesette sterkte kan voorlê. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe elkeen day8217s hoë en lae is binne-in die vorige day8217s handel reeks. Dit is die tipe opstel wat jy wil om uit te vind wanneer die handel die 2X Binne Dag opgestel. Elke dag is binne van die vorige dag Jy kan 'n nader kyk van die patroon in hierdie voorbeeld te kry. Let op hoe elke daaropvolgende dag is binne-in die vorige een. Die handel aksie kry baie streng wat jou risiko vlak verlaag aansienlik wanneer jy opstelling met 'n lae wisselvalligheid betree soos hierdie een die inskrywing is 05 sent bo die prys hoog wat op dag drie en jou stop verlies is plek 0.10 hieronder die derde day8217s lae prys. Die inskrywing sein moet geaktiveer word op die vierde dag. As jou koop stop nie ontslae veroorsaak op die vierde dag moet jy jou bestelling te kanselleer en die handel is nietig. As gevolg van lae onbestendigheid Die Risiko is laag op die opstel Sodra die inskrywing stop is geaktiveer moet jy altyd onmiddellik 'n stop verlies einde hieronder dag drie vernedering sit. Die wins teiken vir hierdie strategie is ingestel op 4 keer jou risiko vlak. In hierdie spesifieke geval was die risiko net 0,55 sent, sodat die wins teiken sou wees 2.20 by jou inskrywing prys. Jy kan die hele reeks van toegang tot uitgang in hierdie voorbeeld sien. Ambagte met risiko van minder as 1.00 wat 4 keer wins potensiaal word beskou as baie lae risiko handelsgeleenthede en dit is wat die 2X Binne Dag Strategie bied. Die risiko vir Beloning verhouding Op hierdie strategie is die beste wat ek gesien het 2X strategie werk Om die negatiewe kant van die 2X Strategie werk ewe goed om die negatiewe kant as dit nie na die onderstebo. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe die voorraad breek die uptrend en is die ontwikkeling van 'n goeie af tendens. Dit is 'n goeie voorbeeld van die tipe handel aksie wat jy wil sien voordat die handel opgestel. Die begin van 'n tendens is 'n wonderlike plek om te gaan, want momentum gewoonlik toeneem as tendense voortduur beweeg in dieselfde rigting. Uptrend breek en verslechtering neiging Begin Sodra jy dat die mark te vestig of vee jou handel is in 'n verslechtering neiging, moet jy isoleer die opstel. In hierdie geval sal jy weer kyk vir 2 dae wat onder die hoë prys van die vorige dag en bo die lae prys van die vorige dag. Sodra jy sien die opstel van 'n paar keer wat jy sal begin oor die merk dit en oor weer wanneer jy kaarte scan vir jou daaglikse treffer lys. Jy kan sien in hierdie voorbeeld presies wat die opstel lyk. Elke Dae Hoë prys is laer as die vorige dae Hoë prys en elke Dae Lae prys is hoër is as die vorige Dae Lae prys Sodra jy identifiseer en te isoleer die opstel kan jy jou verkoop stop inskrywing bestel 0.05 sent laer as die lae op dag drie en jy een keer kry gevul moet jy jou stop verlies (koop halte) bestel 0,15 sent bo die hoë wat bereik is op dag drie plaas. Hierdie voorbeelde wys presies waar die beskermende stop verlies en die inskrywing verkoop stop vlakke gaan. Sodra Entry Stop geaktiveer The Stock Lyk Nooit Terug Jy kan die hele reeks op 'n daaglikse skedule wat jy 'n effens ander perspektief op die opstel en die hele handel volgorde kan gee sien. Die sleutel tot hierdie strategie is isoleer patrone waar jou risiko uiters so beperk as hierdie twee voorbeelde Ek voorsien vir jou vandag. Die risiko vir elk van hierdie twee voorbeelde is minder as 1,00. Dit is 'n groot risiko vir 'n bedryf wat oral kan oplewer 2,00-4,00 in wins. Let The Stock Val 'n ander punt Na Ons het uit die handel Volgende keer sal ek meer binnekant dag strategieë te demonstreer sodat jy kan neem voordeel van lae risiko inskrywing geleenthede. Vir meer inligting oor hierdie onderwerp, gaan asseblief na: Is Dag Trading Werk en Dag Trading Met Korttermyn Prys Patrone Deur Roger Scott Senior Trainer Market Geeks

No comments:

Post a Comment