Thursday 28 September 2017

Ed Seykota Trading System Pdf


Gereedskap vir handelaars Ed Seykota8217s Donchian Breakout Trading System I8217ve is navorsing en volgende Ed Seykota8217s werk vir 'n rukkie nou ( 'n paar jaar af en op eintlik). Ek het eers in sy naam, terwyl die lees van Jack Schwager8217s 8220Market Wizards8221. Van sy onderhoud kan jy vertel dat hy is 'n unieke denker en 'n slim man 8211, maar dit is 'n algemene eienskap van al die towenaars wat 'n onderhoud. Een van die dinge wat uitstaan ​​oor Ed wat het my nuuskierigheid was dat in hul onderhoude, 'n hele paar ander mark towenaars het hom as 'n bron van insig en een wat die moeite werd om te leer uit is gekla. Dit op sigself is indrukwekkend wanneer jy die kaliber van die ondervra oorweeg. Op sy webwerf, die handel stam. daar is inligting wat is interessant vir beide handelaars en handel stelsel ontwikkelaars. Een van die heel eerste outomatiese handel stelsels wat ek ontwikkel is geneem uit Ed8217s site. Ed publised die stelsel as 'n oefening in die ontwikkeling van 'n handel stelsel en verwys na dit as 8220A Eenvoudige Trading System 8211 Support en Resistance8221. Ek het aanvanklik ontwikkel dit as uit nuuskierigheid wonder of so 'n eenvoudige meganiese handel stelsel eintlik maak geld oor 'n lang tydperk van die tyd. hier sy verskaf vir opvoedkundige doeleindes meestal. Die oogmerk is om die tipe van denke wat gaan in die ontwikkeling van outomatiese handel stelsels te sien. Let op die gebruik van lae en die gebruik van state. Hierdie praktyk is redelik algemeen in die handel in die algemeen, alhoewel jy nie bewus is van dit kan wees op 'n bewuste vlak. Die vorige skakel het 'n volledige beskrywing van die stelsel, maar I8217ll hieronder som die hoofkenmerke en my eie aantekeninge. Die stelsel is 'n lang termyn tendens volgende stelsel. Die oefening wat deur Ed gebruik goud termynkontrakte op 'n daaglikse skedule. Die stelsel is lae 8211 die eerste laag bied wat ek noem die konteks. In hierdie geval is sy die algehele tendens rigting. Die tweede laag sal ons tyd inskrywings en uitgange te help. Die enigste tegniese aanwysers aangewend is Donchian kanale. 'N langtermyn-kanaal is wat gebruik word vir die bepaling van die tendens rigting 8211 Ek noem dit die stadige kanaal. 'N Korter termyn kanaal word gebruik vir verwek inskrywings en uitgange 8211 Ek noem dit die vinnige kanaal. Kanaal lengtes is configureable 8211 deel van die oefening is om uit te vind die toepaslike lengte vir die mark 'n mens handel. Die stelsel kan oor die algemeen in een van drie state: lank, kort of plat. Dit begin aanvanklik uit plat. As die prys breek die boonste langtermyn-kanaal die stelsel gaan in 'n lang staat. Wanneer jy in 'n lang staat, die stelsel neem slegs ambagte op die lang kant. As die prys breek die laer langtermyn-kanaal, die stelsel gaan in 'n kort staat. Wanneer jy in 'n kort staat, die stelsel neem slegs ambagte op die kort kant. Die vinnige kanaal word gebruik vir tydsberekening ambagte. Die kanaal is saamgestel uit 2 lyne, 'n boonste lyn en 'n laer lyn. Wanneer jy in 'n lang staat, wanneer die prys breek die vinnige kanaal na die onderstebo, ons betree lank. Ons gebruik die vinnige channles laer lyn as 'n volgkeerverlies. Die teenoorgestelde vir 'n kort ambagte. Soos 'n baie lang termyn tendens volgende stelsels, is daar geen winsneming. Jy hou 'n posisie totdat die mark neem jou deur die slaan van 'n volgkeerverlies. Op die oomblik, ons het 'n uitvoering vir Sierra Chart. Ninja Trader is op die padkaart vir toekomstige vrystelling. Voorbeeld van hoe die stelsel verander die staat van die lang kort sien hieronder hoe die stelsel weer verander staat van kort, lang en dan te kort. Wanneer dit breek die stadige kanaal (magenta), afhangende of sy die boonste kanaal of die laer kanaal, dit staat verander om óf 'n lang of kort. Voorbeeld van 3 Trades Sien 'n reeks van 3 ambagte hieronder. Een keer in 'n lang staat, kyk ons ​​na die vinnige kanaal vir inskrywings. Kyk hoe ons 'n lang tree by punt 1 wanneer die prys die boonste vinnige kanaal breek. Op daardie stadium het die laer blou lyn is ons stop. Dit roetes en ons uiteindelik ontslae gestop uit by punt 2. Ons is dan uit die mark totdat ons bereik punt 3 waar ons net weer in te voer om die kort kant. Die stop roetes en ons uitgang by punt 4 waar ons gestop out. The Trading Systems Projek is 'n reaksie op talle vrae vrae oor meganiese stelsels. TSP is 'n geleentheid vir lesers van vrae om deel te neem in die ontwerp, verifikasie, toets en implementering van 'n werklike handel stelsel, van die grond af. Om deel te neem in die handel stelsels Project, volg net saam met die evolusie van die projek en vrywilliger wanneer jy voel jy iets by te dra of kan cross-check die resultate. Laaste wysiging: 27 Augustus 2005 Laaste Update: 18 Oktober 2005 Laaste Update: 26 Oktober 2005 Laaste Update: 26 Oktober 2005 Laaste Update: 26 Oktober 2005 Laaste Update: 27 April, 2006 Erkenning Limits: Equity en Marge Optimalisering van 'n tendens System Dynamic Portefeulje Seleksie Dynamic Risiko Aanpassing die aanbieding van die ResultsGet die Ultimate Guide to prys Aksie Trading 39 Kragtige Trading Wenke deur Ed Seykota Dit Will Rock Jou Trading gehoor Ed Seykota Hy is te sien in die boek mark Wizards en teruggekeer 250,000 oor 'n tydperk van 16 jaar . Vergelykbaar met die hou van Warren Buffet en George Soros. 'N bietjie agtergrond: Ed Seykota het 'n Elektriese Ingenieur graad van MIT en is 'n sistematiese tendens volgeling. Sy handel is hoofsaaklik beperk tot die paar minute wat dit neem om sy rekenaar program, wat seine genereer vir die volgende dag loop. As jy wil om te kry in die gees van 'n mens die beste handelaars rond, dit is jou kans. Hier is die 39 beste dinge gesê deur Ed Seykota. Aanhalings deur Ed Seykota Tegniese ontleding 1. In orde van belangrikheid vir my is: (1) die langtermyn-tendens, (2) die huidige grafiek patroon, en (3) pluk 'n goeie plek om te koop of te verkoop. Dit is die drie primêre komponente van my handel. Pad af in 'n baie afgeleë vierde plek is my fundamentele idees en, heel waarskynlik, op balans, hulle het my kos geld. 2. As ek koop, sou my punt bo die mark. Ek probeer om 'n punt waar ek verwag dat die mark momentum te sterk in die rigting van die handel te identifiseer, ten einde my waarskynlike risiko te verminder. 3. As ek lomp, ek nie te koop op 'n reaksie of wag vir krag ek reeds in. Ek draai lomp op die oomblik my buy stop is getref, en bly lomp totdat my verkoop stop is getref. Om lomp en nie lank is onlogies. 4. Ek stel beskermende stop terselfdertyd Ek 'n handelsmerk te betree. Ek gewoonlik hierdie stop beweeg in te sluit in 'n wins as die tendens voortduur. Soms, ek neem winste wanneer 'n mark kry wilde. Dit gewoonlik doesn8217t kry my uit 'n beter as om te wag vir my tot stilstand kom om te sluit in, maar dit beteken kap op die wisselvalligheid van die portefeulje, wat help om te kalmeer my senuwees. Verlies van 'n posisie is verswarende, terwyl die verlies van jou senuwee is verwoestend. 5. Voordat ek 'n handelsmerk te gaan, ek hou tot stilstand kom op 'n punt waar die grafiek verzuurt. 6. Om terug in 'n noodsaaklike deel van die tendens volgende. 7. Ek dont implementeer momentum, ek sien dit en sluit my handel daarmee. 8. Die markte is dieselfde nou soos dit was vyf tot tien jaar gelede omdat hulle hou die verandering van net soos wat hulle gedoen het toe. Risikobestuur 9. Trading vereis vaardigheid by die lees van die markte en by die bestuur van jou eie vrese. 10. Risiko is die onsekere moontlikheid van verlies. As jy risiko presies kon kwantifiseer, sou dit nie meer 'n risiko wees. 11. Risiko beheer het te doen met jou bereidwilligheid om voorsiening te maak jou stop om sy werk te doen. 12. Spekuleer met minder as 10 van jou vloeibare netto waarde. Risiko minder as 1 van jou spekulatiewe rekening van 'n bedryf. Dit is geneig die skommelinge in die Handelsrekening klein, relatief tot netto waarde te hou. 13. Vertroue op Fundamentals dui op 'n gebrek aan geloof in die tendens volgende. 14. Risiko nie meer wat jy kan bekostig om te verloor, en ook die risiko genoeg sodat 'n wen is betekenisvol. 15. Ek gewoonlik ignoreer advies van ander handelaars, veral die een wat glo hulle is op 'n ding is seker. Die ou timers, wat praat oor Miskien is daar 'n kans om so en so, is dikwels reg en vroeg. 16. Pyramiding instruksies verskyn op dollar note. Voeg kleiner en kleiner hoeveelhede op pad boontoe. Wees op die uitkyk op die top Langer termyn handel 17. Na 'n kwotasie masjien is soos om 'n slot masjien op jou lessenaar beland jy voed dit die hele dag lank. Ek kry my prys data na die afsluiting elke dag. 18. Intraday handel is taai sedert die beweeg is nie so groot soos vir 'n lang termyn handel en daar is geen vergelykbare vermindering in transaksiekoste. 19. In die algemeen, kort termyn handel stelsels swig voor transaksiekoste en uitvoering wrywing. 20. Trend stelsels is nie van plan om tops of bottoms haal. Hulle ry kante. 21. Hoe korter die termyn, hoe kleiner die beweeg. So winspotensiaal afneem met handel frekwensie. Intussen het transaksiekoste bly dieselfde. Om te vergoed vir wins roll-off, kort termyn handelaars moet 'n baie goeie guessers wees. Om raai vaardighede te verbeter, kan jy oefen hantering kaarte van 'n standaard dek, een op 'n slag. Wanneer jy 'n baie goed daarmee, kan jy in staat wees om geld te maak met 'n kort termyn handel. Geldbestuur 22. Die sleutel tot langtermyn oorlewing en voorspoed het baie te doen met die geld bestuur tegnieke opgeneem in die tegniese stelsel. Daar is ou handelaars en daar is vet handelaars, maar daar is baie min oud, vet handelaars. 23. Die bestuurder moet besluit hoeveel risiko te aanvaar, wat bemark om te speel, en hoe aggressief te verhoog en die handel basis verminder as 'n funksie van aandele verandering. Hierdie besluite is nogal importantoften belangriker as handel tydsberekening. 24. Die winsgewendheid van handel stelsels blyk te beweeg in siklusse. Tydperke waartydens-tendens volgende stelsels is hoogs suksesvol sal lei tot hul toenemende gewildheid. Soos die aantal stelsel gebruikers toeneem en die markte verskuif vanaf trending om rigtingloos prys aksie, hierdie stelsels word nuttelose, en undercapitalized en onervare handelaars sal kry uitgeskud. Longevity is die sleutel tot sukses. Handel 'n stelsel wat jou pas 25. Systems hoef nie verander word nie. Die truuk is om 'n handelaar 'n stelsel waarmee hy versoenbaar te ontwikkel. 26. Ek dont dink handelaars kan reëls vir baie lank volg, tensy hulle hul eie handel styl weerspieël. Uiteindelik is 'n breekpunt bereik en die handelaar het om op te hou of te verander of 'n nuwe stel reëls wat hy kan volg. Dit lyk na 'n deel van die proses van evolusie en groei van 'n handelaar te wees. 27. 'n handel stelsel is 'n ooreenkoms wat jy maak tussen jouself en die markte. 28. Trading Systems hoef uit te skakel whipsaws. Hulle het net sluit hulle as deel van die proses. 29. 'n Rekenaar kan 'n stelsel en plaas bestellings te volg sonder om voorspellings of afwagting. Voorspellings en verwagtings is voorwerpe wat jy maak. Hierdie voorwerpe kan inmeng met vas aan jou stelsel. (1) Sny verliese: Reëls om 30. Die handel reëls Ek leef deur die volg. (2) Ride wenners. (3) Hou verbintenis klein. (4) Volg die reëls sonder twyfel. (5) Weet wanneer om die reëls te breek. 31. Die elemente van 'n goeie handel is (1) sny verliese, (2) sny verliese, en (3) sny verliese. As jy hierdie drie reëls kan volg, kan jy 'n kans te hê. Omhels verliese 32. As jy 'n klein verlies cant neem, vroeër of later sal jy die moeder van alle verliese te neem. 33. Ek hanteer verloor strepe deur snoei down my aktiwiteit. Ek wag dit net uit. Probeer om handel te dryf in 'n streep verloor is emosioneel verwoestende. Probeer om in te haal speel is dodelik. 34. (Op verloor strepe en oor-handel) Waarnemende uit hierdie drama opwindende kon wees. Dit blyk egter ook verskriklik duur. Een alternatief is om weddenskappe klein te hou en dan stelselmatig hou die vermindering van risiko tydens aandele onttrekkings. Op dié manier het jy 'n sagte finansiële en emosionele landing. Ingesteldheid van 'n wenner 35. A verloor handelaar kan min doen om homself te omskep in 'n wen-handelaar. 'N verlore handelaar is nie van plan om te wil homself te omskep. Dis die soort ding wen handelaars doen. 36. Die wen handelaars het gewoonlik is om te wen op watter veld hulle in jare. 37. Dit is 'n gelukkige omstandigheid dat wanneer die natuur gee vir ons ware brandende begeertes, sy gee ook vir ons die middele om dit te bevredig. Diegene wat wil om te wen en 'n gebrek aan vaardigheid kan iemand kry met die vaardigheid om hulle te help. 38 Die doen deel van die saak is eenvoudig. Jy kies net die telefoon en plaas bestellings. Die deel is 'n bietjie meer subtiel. Sy hou daarvan om 'n atleet. Sy verbintenis en missie. Om die toegewyde, 'n wêreld van ondersteuning verskyn. Allerhande onvoorsiene hulp realiseer om te ondersteun en aandryf die verbind tot groot lot ontmoet. 39. In jou resep vir sukses, nie vergeet verbintenis en 'n diep geloof in die onafwendbaarheid van jou sukses. Ed Seykota8217s geheel verslaan Song Gevolgtrekking You8217ve net geleer 39 kragtige handel reëls van Ed Seykota, een van die grootste Trend navolger van ons tyd. Wil jy meer leer Klik op die onderstaande skakel om toegang te verkry tot die Top 100 Trading Reëls van alle tye. Hierdie handel reëls persoonlik uitgesoekte deur my en sluit die grootste name in die handel, soos Isai Livermore, Paul Tudor Jones, en Ed Seykota. Klik hier om my Top 100 Trading Reëls van alle tye (Sluit die grootste name in die handel soos Isai Livermore, Paul Tudor Jones, en Ed Seykota).Ed Seykota kry: Trend Na Trader Nadat jy die wêreld van markte en beleggings te voer, sal jy uiteindelik hardloop oor die boek mark Wizards. deur Jack Schwager. Van al die handelaar onderhoude in Mark Wizards. die mees onvergeetlike is die een met Ed Seykota. Terwyl sommige Seykota8217s wyse kan waarneem as uiters direkte, sal die meeste dit eens Seykota is uniek in die manier waarop hy dink. Een groot en beroemde verklaring van sy wil sê, 8220Everybody kry wat hulle wil hê uit die market.8221 Dit was 'n reaksie op 'n vraag oor die saak, maar ek voel seker dat Seykota sou sê dit geld ook vir die lewe. Hoewel byna heeltemal onbekend aan altwee saam handelaars en leke, Seykota8217s prestasies rang hom as een van die beste tendens volgelinge (en handelaars) van ons tyd. Ek die eerste keer ontmoet Seykota op 'n klein Beach kafee. Ek het 'n uitnodiging van Seykota ontvang om bymekaar te kom om die uitreik moontlikhede van die Internet te bespreek. Tydens ons eerste ontmoeting, het hy my gevra wat ek gedink het Richard Dennis is op soek na wanneer hy gehuur sy student handelaars, die Turtles (Seykota geweet ek het 'n webwerf met die naam TurtleTrader). My antwoord was om te sê, 8220I gedink Dennis is op soek na studente wat kon dink in terme van odds.8221 Seykotas reaksie was om my te vra of my antwoord was my eie denke of iets wat ek is meegedeel deur iemand anders. Dit was my eerste indoktrinasie direkte aard Seykota8217s. Die volgende storie loop oor van 'n mede is suiwer Seykota: Ek het 'n dag lange seminaar in Februarie 1995 in Toronto, Kanada, waar Seykota was een van die gassprekers. Die hele gehoor gepeper Seykota met vrae soos: Hou jy van goud, waar dink jy het die Kanadese is op pad, hoe weet jy wanneer daar 'n top, hoe weet jy wanneer die neiging is up, ens om elk van hierdie, hy het geantwoord: Ek hou van goud, sy blink, mooi, maak mooi juwele, of ek het geen idee waar die Kanadese dollar is op pad, of die neiging is wanneer die prys beweeg op, ens sy antwoorde was eenvoudig, reguit-vorentoe antwoorde om die vrae wat aan hom. Later het ek geleer deur die geleentheidsorganiseerder dat 'n groot meerderheid van die gehoor (wat goeie geld betaal, vermoedelik om die geheime van die handel te leer van 'n towenaar mark) was nie beïndruk nie. Baie is van mening dat hulle hul tyd en geld luister na Seykota gemors. Seykota8217s boodskap couldn8217t duideliker wees vir enigeen wat omgegee om te luister. Die antwoorde was gevind in die baie vrae elke persoon gevra. Don8217t vra, 8220How weet jy die tendens is eerder beweeg up8221, vra, 8220What gaan my vertel die tendens is up8221 nie 8220What dink jy van gold8221 In plaas daarvan, vra, 8220Am ek reg handel gold8221 Seykota8217s antwoorde almal effektief geplaas in die voorkant van 'n groot spieël, weerspieël hul handel self terug na hulle. Hoe sou jy gereageer het Seykota8217s toespraak Loop uit of wees nuuskierig Dink oor it8230 Hy letterlik is 'n een-man shop sy hele loopbaan. Daar is geen fancy kantoor of ander werknemers. Hy het homself nie uit te hou as 'n geld bestuurder en hy is uiters selektiewe van sy kliënte. Hy doesn8217t regtig omgee of mense se geld het dat hulle wil hê hy moet nie handel dryf of. I8217ve het die kans om sy maandelikse prestasie data te hersien vir die dekade van die 1990's. Die maand-deur - maand getalle oog knal. Seykota neem groot risiko's, en hy kry 'n groot beloning. Besig om 'n mark Wizard Seykota is gebore in 1946. Hy verdien sy Baccalaureus Scientiae van MIT in 1969 en teen 1972 het begin met die handel loopbaan het hy streef om hierdie dag, belê vir sy eie rekening en die rekening van 'n paar uitgesoekte ander. Hy was self-geleer, maar beïnvloed in sy loopbaan deur Amos Hostetter en Richard Donchian. Vroeg in sy loopbaan, is Seykota gehuur deur 'n groot makelaar. Hy het swanger geword en ontwikkel die eerste kommersiële gerekenariseerde stelsel handel vir kliënt geld in die markte toekoms. Volgens Jack Schwagers Market Wizards. Hy verhoogde een kliënte rekening van 5000 tot 15.000.000 in net 12 jaar. Vir die afgelope paar jaar, het Seykota gewerk vanaf 'n tuiskantoor in Incline Village, Nevada. Sy handel is hoofsaaklik beperk tot thefew minute wat dit neem om sy intern geskryf rekenaar program, wat handel seine genereer vir die volgende dag loop. Hy mentor ook handelaars deur sy webwerf en sy Trading stam, 'n wydverspreide gemeenskap van eensgesinde handelaars. Hy het gedien as 'n onderwyser en mentor om 'n paar groot handelaars, insluitende Michael Marcus en Dawid Druz. Die belangrikste punte van Seykota wen of verloor, almal kry wat hulle wil hê uit die mark. Sommige mense lyk wil verloor, sodat hulle wen deur om geld te verloor. Om geheel verslaan verliese te vermy, stop handel. Risiko nie meer as wat jy kan bekostig om te verloor en ook die risiko genoeg sodat 'n wen is betekenisvol. Tendens Hier volg 'n oefening in die waarneming en te reageer op die alomteenwoordige oomblik van nou. Fundamentaliste en anticipators kan probleme met risiko beheer te hê, want 'n handelsmerk bly soek beter hoe meer dit gaan teen hulle. Totdat jy die basiese literatuur bemeester en 'n geruime tyd te spandeer saam met suksesvolle handelaars, dan kan jy beperk jou handel na die supermark. Ek don8217t 'n nie-bestaande toekoms te voorspel. Die Ha proses lê aan die hart van prysverandering. Byvoorbeeld, kyk na die reeks: OTTFFSSE. Wat is die volgende brief Hierdie legkaart skep spanning 8211 totdat jy die eerste letters van die ordinale getalle 8211 een, twee sien. Ha jy sê. Baie gebeur tydens 'n Ha. Die legkaart sterf en die spanning verdryf. 'N samelewing Ha dryf prys. Lees die koerante en die nuus tydskrifte tydens 'n groot skuif. Op die eerste, niemand kry waarom die beweging gebeur. There8217s 'n baie verwarring. Deel van die move8217s pad boontoe, sommige mense kry dit. Aan die einde, almal kry dit. Die spanning is opgelos en die skuif eindig. Schwager en Seykota Q038A V. Hoe het u die eerste betrokke te raak in die handel A. In die laat 1960's, het ek besluit dat silwer moes opstaan ​​wanneer die Amerikaanse Tesourie gestop verkoop dit. Ek het 'n kommoditeit marge rekening om volle voordeel te trek uit my insig. Terwyl ek wag, my makelaar het my oortuig om kort 'n paar koper. Ek gou het gestop uit en verloor 'n bietjie geld en my handel maagdelike staat neem. So ek gaan terug na wag vir die begin van die groot, onvermydelik bulmark in silwer. Ten slotte, die dag kom. Ek koop. Tot my verbasing en finansiële nadeel is die prys begin val Aanvanklik is dit onmoontlik vir my gelyk asof silwer kon op so 'n lomp transaksie val. Tog is die prys is val en dit was 'n feit. Gou my stop getref. Dit was 'n baie pragtige onderwys oor die manier waarop markte afslag nuus. Ek het meer en meer gefassineer met hoe markte werk. En omtrent daardie tyd, het ek 'n brief gepubliseer deur Richard Donchian. wat beteken dat 'n suiwer meganiese tendens volgende stelsel die markte kon klop. Ook lyk onmoontlik vir my. So ek skryf rekenaarprogramme (op ponskaarte in daardie dae) die teorieë te toets. Wonder bo wonder, sy Donchian teorieë getoets ware. Tot vandag toe, I8217m nie seker of ek verstaan ​​hoekom en of ek regtig nodig het om. In elk geval, die bestudering van die markte, en back-up van my menings met geld, was so fassinerend in vergelyking met my ander loopbaangeleenthede in die tyd, dat ek begin handel voltyds vir 'n lewe. Deel hierdie: kopieer 2004-16 Trend Followingtrade Alle regte voorbehou Kontak Trend Followingtrade, TurtleTraderreg, TurtleTraderreg is handelsmerke / diens punte van Trend volgende. Ander handelsmerke en diens punte wat op die Trend Na netwerk van webwerwe kan besit word deur Trend Na of deur ander partye insluitend derde partye nie met Trend Na geaffilieer. Artikels en inligting oor die Trend Followingtrade netwerk van webwerwe mag nie gekopieer, herdruk, of herversprei sonder skriftelike toestemming van Michael COVEL en of Trend Na (maar skriftelike toestemming is maklik en tipies verleen). Die doel van hierdie webwerf is om die vrye uitruil van idees oor beleggings, risiko, ekonomie, sielkunde, menslike gedrag, entrepreneurskap en innovasie aan te moedig. Die hele inhoud van hierdie webwerf is gebaseer op die menings van Michael COVEL, tensy anders vermeld. Individuele artikels is gebaseer op die menings van die onderskeie skrywer, wat kan behou kopiereg soos aangedui. Die inligting op hierdie webwerf is bedoel as 'n deel van kennis en inligting van die navorsing en ervaring van Michael COVEL en sy gemeenskap. Inligting hierin vervat is nie ontwerp om gebruik te word as 'n uitnodiging vir belegging by 'n adviseur geprofileerde. Alle data op hierdie webwerf is direk van die CFTC, SEC, Yahoo Finansies, Google en bekendmaking dokumente deur hierin genoem bestuurders. Ons aanvaar alle data om akkuraat te wees nie, maar aanvaar geen verantwoordelikheid vir foute, weglatings of klerklike foute gemaak deur bronne. Tendens Followingtrade markte en verkoop verskeie belegging navorsing en beleggingsinligting produkte. Lesers is self verantwoordelik vir die seleksie van aandele, geldeenhede, opsies, kommoditeite, termynkontrakte, strategieë, en monitering van hul makelaars rekeninge. Tendens Followingtrade, moenie sy filiale, werknemers, en agente nie werf of uit te voer ambagte of gee beleggingsadvies, en is nie geregistreer as makelaars of adviseurs met enige federale of die staat agentskap. Lees ons volledige vrywaring. Kyk nou Michael Covels film. Die enigste tendens volgende dokumentêre soos onse vrye inhoud Klik hier vir die beste dat Trend Followingtrade te bied. . Ed Seykota amp Trading stam Idees op Vermy Verliese wanneer Trend Na: 24. 2012. As jy wil om te verbeter jou handel - een op een mentoring - Gratis 30 minute konsultasie om te sien of ek kan help jou - Andrewtrendfollowingmentor Ed Seykota gedraai 5000 in 15.000.000 oor 'n 12-jaar tydperk in sy model rekening - 'n werklike kliënt se rekening. Hy is 'n tendens volgende legend. I het gepraat om 'n potensiële student en hy het my gevra of ek hom kan leer hoe om te verhoed dat losses. This is die onderwerp van vandag se kort YouTube video. Ed Seykota Systems hoef nie verander word nie. Die truuk is om 'n handelaar 'n stelsel waarmee hy versoenbaar te ontwikkel. Kry jou gratis 40 bladsye tendens volgende ebook www. trendfollowingmentor Kyk vir my komende boek Die Bybel van Trend Na - Hoe Professionele Handelaars Saamgestelde Geld en bestuur van die risiko's. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige prestasie nie. Die risiko van verlies in die handel termynkontrakte, kommoditeit opsies of forex kan aansienlik wees, en daarom beleggers moet die risiko's wat betrokke is in die neem van aged posisies verstaan ​​en moet verantwoordelikheid vir die risiko's wat verband hou met sodanige beleggings en hul resultate te aanvaar. U moet goed oorweeg of sodanige handel is geskik vir jou in die lig van jou omstandighede en finansiële hulpbronne. Hierdie webwerf bevat verwysings na hipotetiese handelsresultate Hierdie webwerf bevat verwysings na hipotetiese handelsresultate. Hipotetiese prestasieresultate het baie inherente beperkings, waarvan sommige hieronder word beskryf. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Trouens, daar word dikwels SHARP VERSKILLE TUSSEN hipotetiese prestasieresultate en die werklike RESULTATE VERVOLGENS bereik deur ENIGE betrokke handelsplek PROGRAM. EEN van die beperkinge van hipotetiese prestasieresultate is dat hulle oor die algemeen VOORBEREID met die voordeel van agterna. Daarby het hipotetiese TRADING nie gepaard met FINANSIËLE RISIKOBESTUUR nie, en geen hipotetiese TRADING REKORD kan heeltemal REKENING vir die impak van finansiële risiko in die werklike handel. BYVOORBEELD, die vermoë om VERLIESE weerstaan ​​OF om te voldoen aan 'n bepaalde TRADING PROGRAM ten spyte van verliese met die verhandeling wesenlik POINTS wat ook nadelig beïnvloed WERKLIKE handelsresultate. Daar is talle ANDER faktore wat verband hou na die markte in die algemeen of OP die implementering van enige spesifieke bedryf program nie ten volle in berekening gebring word by die opstel van hipotetiese PRESTASIE resultate en almal kan 'n nadelige invloed WERKLIKE handelsresultate

No comments:

Post a Comment