Thursday 16 November 2017

Fi Forex


Forex CFD's is 'n aged produk en kan lei tot verliese wat deposito oorskry. Maak seker dat jy die risiko's verstaan ​​en sorg dat jou blootstelling te bestuur. CFD, rekeninge wat deur IG Markte Ltd IG is 'n handelsnaam van IG Markte Ltd ( 'n maatskappy onder nommer 04008957 in Engeland en Wallis geregistreer). Geregistreerde adres by kanon Bridge House, 25 Dowgate Hill, Londen EC4R 2YA. IG Markte Ltd (Register nommer 195355) gemagtig en gereguleer word deur die Financial Optrede Owerheid. Die inligting op hierdie webtuiste is nie gerig op inwoners van die Verenigde State of België en is nie bedoel vir verspreiding aan, of gebruik deur enige persoon in enige land of jurisdiksie waar sodanige verspreiding of gebruik sou in stryd met die plaaslike wetgewing of regulation. Receive wees hierdie indekse per e-pos direk by die publikasie daarvan. Erhalten Sie sterf EKSPONENTE sofor nach ihrer veroumlffentlichung NUWE verhaal papier prysindekse vir Duitsland dont miss DIE PIX Toegang nuutste breaking PIX indekse en kommentaar gelewer na jou posbus elke Dinsdag basiese beginsels FOEX indekse Ltd is besig met die ontwikkeling van die PIX prysindeks metode en proses om word in ooreenstemming met IOSCOs Beginsels vir Price agentskappe (PRA). Nakoming vereis Pras duidelike riglyne en beleide in plek om te verseker konsekwent dieselfde standaard prosedures, in FOEXs geval die produksie van die PIX prysindekse. (IOSCO, Internasionale Organisasie van Securities Kommissie, www. iosco. org). Die PIX Pulp Europa Metodologie en spesifikasies, die FOEX / RISI Vertroulike Bygedra Data Protection protokol, die FOEX Klagtes beleid en die FOEX botsing van belange beleid is versamel in die web-werf deel PIX Metodologieë Beleid. Die PIX prysindekse word voorberei en gepubliseer volgens gedefinieer spesifikasies en sleutelbeginsels, sommige van hulle hieronder gelys, wat algemeen vir al PIX prysindekse is: Die PIX prys indekse is berekén vanaf die prys ontvang van kopers en verkopers Index-stelsel data is geouditeer (Ernst Young) Index waardes nooit met terugwerkende krag verander FOEX erken met 'n anti-trust klaring in Europa deur die EU / DG IV. Volgende kwessies is ooreengekom: FOEX erken met 'n anti-trust klaring in Europa deur die EU / DG IV FOEX word nie toegelaat om dit te doen prys vooruitskatting Deelname aan die indeks vorming proses moet vrywillig en gratis deelnemers moet toegelaat word om anoniem te bly PIX indekse en loods datesForex. fi Count Able Data Kort Forex. fi is nagespoor deur ons sedert April 2011. Oor die tyd wat dit het ingedeel is so hoog as 161 999 in die wêreld, terwyl die meeste van die verkeer kom van Finland, waar dit bereik so hoog as 908 posisie. Al hierdie tyd was dit die eiendom van FOREX Bank AB Filial i Finland 19.043.879. Dit is aangebied deur EDB Drift AB. EVRY Sverige AB en ander. Forex het 'n hoë Google se PageRank en slegte resultate in terme van Yandex aktuele Citation Index. Ons het gevind dat Forex. fi swak gesosialiseer ten opsigte van enige sosiale netwerk. Volgens MyWot, Advisor en Google Veilig navigeer analytics, Forex. fi is 'n ten volle betroubaar domein met meestal positiewe resensies besoeker. Vergelyk Met Deelnemers Kyk na die sleutel web statistieke van Forex. fi, soos geledere, besoekers en sosiale betrokkenheid, in vergelyking met die statistieke van tematies soortgelyke sites. FinFx. fi Review Besoek webwerf Ek het 'n Pro handel rekening met FinFx vir sowat twee jaar nou en Maandag Jan 19,2015 uitgestuur E-pos aan alle burgers van die VSA in te lig hulle dit doen aan regulatoriese omgewing waarin hulle dit nie langer kon bied handel rekeninge om burgers van die VSA en hulle het reëlings getref vir alle Amerikaanse kliënt rekeninge outomaties oorgedra word na Tallinex deur 2015/01/30 en daar was nie iets wat gedoen moes word aan ons kant voor dit gebeur. Hulle het gesê Tallinex sou dieselfde handelstoestande ook bied. As jy didnt wil dit te laat gebeur wat jy nodig het om jou rekening te sluit voor daardie datum. Ek was reeds in die proses van die sluiting van my rekening met hulle die Vrydag voor en het al my fondse teen Dinsdag van die volgende week. Hou in gedagte dit is die week na die Switserse frank verrassende aankondiging en soos ons almal weet daar is 'n paar minder makelaars in die wêreld nou as gevolg van dit. FinFx is 'n stewige maatskappy en in die twee jaar van die handel met hulle ek het niks sleg te sê het oor hulle, seker Ive het 'n paar requotes en 'n paar gedaal verbindings van tyd tot tyd en is gegly tydens nuus handel, maar niks buitensporig soos 20 30 50 pitte of meer. Ek kan onthou dat gegly 10 pitte 'n paar keer met stywe stop voor 'n nuusvrystelling. Alles in ag genome is dit 'n uitstekende makelaar met 'n goeie diens en vinnige reaksie, die feit dat hulle dadelik gesluit my rekening en alle fondse deur die Dinsdag na my gestuur die volgende week na die Switserse Frank aankondiging moet anyones vrese van hulle vertrou met jul geld te rus. Vir dié van julle wat nog kan handel met FinFx Ek raai hulle. 2012/03/26 Geen Rating Ek het 'n paar praktyk rekeninge gehad met Fin en dit lyk asof alles net mooi te werk wat hulle aan jou stuur maandelikse en daaglikse state gooi E-pos net soos wat hulle sou as jy die handel met 'n ware account. Ive nooit enige gehad probleme kontak hulle gegooi online chat en hulle is altyd meer as bereid om enige vrae wat jy het (stom of nie) te beantwoord. Hulle het nog nooit vir my gemaak het dom voel of soos ek hulle pla, ek bevraagteken selfs 'n lading op my praktyk rekeningstaat en toe hulle meisie op die online chat kon nie beantwoord dit laat sy dit tot 'n hoër gesag en hulle antwoord terug na my met respek gooi 'n E-pos met 'n verduideliking, in gedagte dit was vir 'n praktyk rekening te hou terwyl ek verskillende Benut en verskillende bedrae geld en verskillende tipes van rekeninge wat hulle altyd oopgemaak het vir my probeer en geld bygevoeg om dit toe ek sonder versoek vertraging Hulle het my gehelp met vrae oor MT4 en het my gewys hoe om 'n paar dinge te doen. Ek ervaar 'n paar MT4 verband druppels maar nie 'n baie, en het nog nooit 'n probleem met toegang tot daar webwerf graag 'n paar gehad het gepos, nou ek dont gaan daar elke dag, maar ek is aanlyn met MT4 baie My ondervinding met hulle het tot dusver baie gewees goeie, as dit nie vir die feit dat hulle in Finland Ek sou 'n rekening geopen met hulle reeds Nodeloos om te sê ek is 'n bietjie bang vir die stuur van my geld daar. As jy handel dryf met Fin en woon in die VSA moet asseblief nie 'n gedetailleerde oorsig van jou ervarings met behulp van hierdie makelaar, die meeste van die resensies is 'n bietjie gedateer en id graag iets sien meer aanstoot. Hill - Gebruik mede acct. Hulle doen regtig wat hulle sê en hulle het selfs toelaat Amerikaanse kliënte. Ek is baie gelukkig met die versprei, kliënte ondersteuning, en die manier waarop die makelaar werk. Gelukkig rekeninghouer En nadat spring deur al die hoepels. Spandeer 'n uur by die bank kry hulle om die POD aanwysing van my betaalrekening verwyder. Finfx open die nuwe rekening as 'n gereelde ou ECN-rekening (nie die ECN Pro rekening Ek versoek). Mind you die hele punt van hierdie klein oefening was om 'n bok op die kommissies te red en kry die rekening op hul NY bediener met 'n lae latency om SSS eerder as hul Europese bedieners. Ek het reeds 'n ECN-rekening van hul vroeë dae jaar gelede. Totaal en heeltemal onvoldoende. 2013/09/23 1Star Die Finfx-sage gaan voort. Na 'n week my inkomste regverdig uit 3 jaar gelede hul tevredenheid, ek versoek lot deur te probeer om 'n ECN pro rekening nadat hulle 'n lae 4 syfer ECN rekening met hulle vir meer as 3 jaar oop. Nou 4 dae na die indiening van die aansoek weer stuur al my dokumentasie, die rekening is nog nie goedgekeur nie. My paspoort nutsrekening getoon soos goedgekeur in hul back office. My bankstaat nog gevries op die skerm as hangende verifikasie. Jy sien, my bankrekening getiteld as 'n POD (betaling op die dood) rekening met my broer as begunstigde, 'n redelik algemene metode in die Verenigde State van verbygaande n balans bankrekening na die dood te vermy, terwyl maande memories. ID verwag iemand wat net hadnt afgeval het die raap vragmotor in finansiële dienste ten nouste aan vertroud te wees met hierdie, en verstaan ​​die bankrekening is absoluut myn so lank as wat Im lewe. Maar nie Finfx. Eet aandete saam met hulle beteken vang die koei, en slag dit voordat jy dit kook. Theyve weg van geweldige om verskriklik in 'n eenvoudige 3 jaar verbruik deur breinlose burokrasie en die papierwerk sonder 'n klein bietjie van denke. 2013/09/05 2Star Finfx gebruik word om 'n baie goeie makelaar, maar het regtig verloor die gees. My vorige hersiening was 5. Onlangs het ek probeer om my forex met hulle begin nadat 'n hiatus van 'n paar jaar. Hulle eis nie net dokumentasie van die bron van fondse Ek wou nou plaas met hulle, maar dokumentasie van die bron van fondse uit 2 jaar gelede met betaal Saadjies van daardie tyd (verregaande). Hulle duidelik nie wil die besigheid. 2011/07/22 5Star ek my voorlopige indruk van hierdie ouens tot 5 op te gradeer vanaf 4. Gister, roll, was daar 'n groot styging in USDCHF dat een van my EAS laat herhaaldelik oop valse posisies wat in my hotforex ECN teenwoordig werent platform (currenex). Gelukkig was ek daar gekyk toe dit gebeur het toe daardie posisies onmiddellik vir 'n klein netto verlies (145). Dit is natuurlik ook nie goeie Toe ek dit op 'n chat onmiddellik, die gewone BS verduideliking was, goed ons dikwels toenemende verspreiding by roll net soos almal. , Het ek geantwoord dat 'n 150 pit pen op roll wasnt net normaalweg toenemende nie so iets versprei gebeur by hotforex met currenex. Die persoon aan die ander kant op ondersteuning versoek ek hulle e-pos met dokumentasie wat ek gedoen het. Sonder verdere verduideliking of enigiets anders, is my rekening rustig gekrediteer vir my verlies binne 24 uur. Terwyl die bedrae geld werent groot id eerder hierdie didnt gebeur, ek gee FinFx baie hoë punte hier vir die regte ding doen sonder groot kopsere van my kant af. In teenstelling met CollectiveFx een keer wat ek is gelaat met 'n handelsmerk hang vir meer as 2 minute nie uitgevoer sou dit teen 'n verlies 2000 uitgevoer. Ek het miskien 'n halfuur te dokumenteer my geval net om geen opvolg en geen verduideliking vind, wat nog te sê om my geheel. Ek het voorheen gesê dat 'n eerlike, reguit-skiet ongereguleerde buitelandse makelaar ideale mag wees omdat so nie vatbaar vir die afpersing, dreigemente, of ooreenkomste met die Amerikaanse reguleerders wat die belange, asimmetriese glip dien van die lieg, steel sou wees - virtuele handelaar plugin swaaiende , onaangekondigde hefboom vermindering veroorsaak marge likwidasie gebaseer GEREGULEERDE makelaars ons het aan hierdie kant van die dam, toe hulle geen kompetisie eis uit die buiteland in hul maffialid mode. Ek vermeld dit dalk moontlik FinFx is so 'n makelaar. Nou is daar 'n paar swak regstellende bewyse dat in werklikheid die geval mag wees. 2011/03/30 4Star So ver, so goed. Ive het met hierdie ouens vir 'n paar nou maande. Onttrekkings dadelik hanteer. Daar is in hierdie tyd 'n aantal tegniese probleme met hul likiditeit verskaffer is. Hulle het egter nog altyd relatief maklik om aanlyn te bereik nie. Ive gebruik 'n normale rekening versprei oor die groot pare het heel redelik is. Ek het nie teëgekom die deur ander genoem glip kwessies, maar dan weer, ek handel hoofsaaklik kabel, teen relatief hoë volume keer vir hierdie paar (London pre-oop vroeë Londen sessie), en in 'n matige grootte (tipies 3-4 standaard baie) . Ek is verlaat via TP parameters, en het meer dikwels as negatiewe glip teëgekom glip in my guns. In elk geval, dit is beslis nie verskyn daar enige skemas by die werk agter die skerms om asimmetriese glip teen my as Wins Capital is Busted in die VSA (a gereguleer makelaar) te skep. Op balans, Im redelik gelukkig met hierdie ouens en plan om te bly. Wel sien of dinge te bly goed soos ek oprit my handel volumes. Slegs probleme het tegniese met hul likiditeit verskaffer is. Ten minste Im ietwat gerusgestel hulle het 'n eksterne likiditeit verskaffer wie se identiteit bekend wat finfx erken as 'n kliënt 2011/01/28 Geen Waardering Regulasie is 'n tweesnydende swaard. GoMarkets gesluit rekeninge van alle burgers van die VSA as gevolg van 'n memorandum van verstandhouding tussen ASIC en ons eie geliefde CFTC. Die CFTC in ons land het minder as nutteloos vir kleinhandel forex handelaars en óf onbevoeg is of opsetlik nalatig om die voordeel van die groot banke in die kommoditeitsmarkte wat hulle toelaat om te versamel massiewe, gekonsentreer, manipulerende posisies in kommoditeite waar 'n knyptang kan regtig skade aan die ekonomie (bv JP Morgan en silwer). Theyve verdryf my nou in die buiteland met my handel en nou hulle is besig om die buitelandse makelaars theyve gedryf Amerikaners om sake te doen met dagvaar. Die ideale situasie is 'n eerlike ongereguleerde makelaar sonder bande met die VSA, en wholl sake te doen met die Amerikaanse burgers en bedryf straffeloos van die Amerikaanse reguleerders. Is Finfx so 'n makelaar Im hulle nog gradering, sedert sy vroeë dae. Ek het net my eerste 5K met hulle 'n onttrekking versoek. Siek sien hoe dit gaan. Ek eggo die ander plakkaat in daardie handelstoestande is heel redelik, versprei is redelik styf selfs op hul normale platform, wat ek gebruik. Rekening opstel befondsing is vinnig. Die een keer het ek 'n platform vries, wat uit 'n probleem met hul likiditeit verskaffer, ek het hulle in 'n aanlyn chat is uitgestryk binne 10 minute. Geen skade gedoen. Ive geen spykers, verdagte platform koppel, of enigiets anders wat wil voorgee nie verneuk getuig. As dit waar STPs behulp Integrale, ek behoort nie. Maar ek sou 'n paar aanspraak op STPs wees voeg en wanneer druk kom te stoot hulle seker op te tree soos hulle is die neem van die ander kant van jou ambagte. Ek verhandel gelukkig met Vantagefx vir 3 maande en het 30K net 'n oproep van hulle uit die bloute 'n dag aankondig hulle sny my hefboom onmiddellik van krag So, Im bespreking oordeel en die tyd sal leer kry. Seker, tree jy anders op 'n ongereguleerde makelaar. Dis net gesonde verstand, betaal jouself gereeld om vinnig te kry tot op die punt waar jy speel met die huise geld. So, laaik, maar nog sy vroeë dae vir my. :, -,. iFOREX. . - -,. . -,. Mobile -,,. . - IPhone Android iFOREX Groep: Formule Investment House Ltd,, Siba / L / 13/1060. iCFD Beperk,, (CySEC) 143/11. eBrkerhz Befektetsi Szolgáltató Zrt. , II / 73,059 / 2000 III / 73,059-4 / 2002. Formule Investment House Ltd Forex, CFD (). , Forex CFD,. ,. -,. ,. iFOREX,. /. ,,, -. F. I.H. Formule Investment House Clearing Ltd 2016 iFOREX. iFOREX iFOREX Groep. ,,.

No comments:

Post a Comment